Wednesday, January 23, 2013

Salam Maulidur Rasul


Bismillahirrahmanirrahim
Allahumma solli a’la sayyidina Muhammad
Wa a’la alihi washohbihi wasallim
12 rabiul awal 1434 H
Salam Maulidur Rasul !

Terdetik dalam hati ini satu perasaan yang aneh, perasaan ingin bertemu kekasihMu Ya Rabb.Entah mengapa hati ini begitu rindu pada kekasih-Nya, Muhammad S.A.W
Diri ini tahu terlalu banyak dosa dilakukan, Diri ini pernah terleka suatu ketika dahulu, terkadang hati terdetik. Masih adakah ruang pengampunan untuk ku? Ya, pintu taubat Allah sentiasa terbuka untuk hamba-Nya. Allah, ampunkan segala kekhilafanku di masa lalu, segala kelalaianku di masa lalu, terlalu mengejar CINTA DUNIA hingga lupa cinta yang abadi

Layakkah aku untuk bertemumu, Ya Rasulullah? Kadang2 aku rasa lucu, insan sejahat ini mampu menangis kerana rindu kan Rasulullah. Apakah benar ini aku? Apakah benar air mata ini? Allah...terima kasih kerana menjentikkan rasa RINDU dalam hati ini pada seorang insan yang tak pernah aku temui. Mungkin ada di antara kalian yang sudah biasa dengan perasaan ini. Menangis kerana Allah, menangis kerana Rasulullah. ALHAMDULILLAH, tahniah ! kalian insan terpilih yang Allah janjikan syurga buatmu. 

Aku masih insan yang LEMAH, masih cuba mencari-cari erti kehidupan yang sebenar.
Kini, aku kembali. Kembali mencari CINTA HAKIKI. Walau masih lemah, aku paksa diri untuk melakukan perubahan. Mungkin tiada yang berbeza di mata orang, tapi biarlah hanya ALLAH yang mengetahui perubahan aku. Aku harap moga sentiasa ISTIQAMAH dalam perjuangan ini.
ALLAH, Aku Rindu (T_T)


No comments:

Post a Comment

LANGKAHKU

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...