Thursday, December 19, 2013

ye! aku KECEWA~

KECEWA! aHA YUup…really frustrated! Y? putus cinta? Oh semestinya tidak! Hmmm when we really want smthg & dh berusaha nk mendapatkan nya…then bile smua nya x mampu dicapai pastinya kekecewaan terasa kan?
Dh lama x rasa sakit…hmm mungkin jugak Allah bagi terlampau banyak kebahgiaan..mungkin jugak diri ini dh banyak terleka…dan Allah singgah kan sekejap rasa sakit bila impian tak jadi kenyataan…Allahurabbi…
Ok…knp sbnr nya kecewa? Begini…I juz decide to cont master bulan Feb ni…then I search for my course n university…and search pnye search acely UPSI je yg ade tawarkan Master in Early Childhood…& then the fees is really CHEAP!! I juz know dat…hurm…then excited la ni dah…nk dftr…oke biasswa pn dh cari dah…
Baru jugak la ak tau yg kerajaan ada sediakan biasswa utk teenagers yg nak further study….MyBrain nama nye…10k kot die bagi,,fuyoh! Hmm smua nya ak baru tau….ye,,,baru tau? Dan apa yg baru tau tu semuanya dah tak bermakna lagi…hmmm sedihh…
Dan Baru Tau TARIKH PERMOHONAN KEMASUKAN ke Master dah tutup weyh! Dah tutup oke? Dan baru tau ade jugak kwn2 aku yg DAH DAPAT APPLY MASTER…Hurm tu lagi sedih kot…nape x bgtau aku? T.T nape x bgtau ak tarikh tutup nye? Nape? Nape? Tapi xtau la kot die ade bgtau…ak yg x pasan…sbb aku dlu mmg xnk gila kat UPSI…konon nak la bertuka angin amek kat U lain….belagak la tu…mungkin sbb tu jugak la die x bgtau aku kan…hah PADAN MUKA  aku!  Tp ak tetap kecewa dgn die…ye sy kecewa dgn awk…huhuhu sorri mgkn kte terlalu close sbb tu sy kecewa…nak2 plak die apply dgn seseorang…I feel like im isolated…huk3…ye bukan salah dia…salah aku…mmg salah aku…
Maka, kecewa lah aku…tidur bertemankan air mata lah aku…hmm ye..dah lama tak menangis kan…ada dibuka lagi nanti…tapi lambat…Mac or April bru bukak…September baru masuk wey! Huawaa….ak takut hilg dh semangat aku tu…hmm…Allahurabbi…
Ye…evrythg happen with a reason…Allah, kuatkan aku! Thanks Allah for dis feeling…mgkn terlalu byk kebahgiaan hingga ak terlupa erti kesengsaraan…moga rasa ni sekejap je…moga lps ak tido ak lupe smua rasa tu…bantu ak Ya Rabb! Bantu aku utk Redha…
 

No comments:

Post a Comment

LANGKAHKU

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...